Generali Sigorta Ivr Seslendirme

Ana Sayfa  »  Haberler  »  Generali Sigorta Ivr Seslendirme

GENERALİ SİGORTA IVR SESLENDİRME

Generali Sigorta Ivr Seslendirme çalışmamız Nisan ayında tamamlandı.Generali Grup; şirket bünyesinde bulunan sayısız şube ve çağrı merkezlerinin hizmet akışlarını hızlandırmak, danışanlarının bilgi alma süresini kısaltmak ve personellerinin verimini arttırmakta en ideal çözüm olan Ivr Seslendirme projesinde Santral Anons Seslendirmeni Bahar görev aldı. Bahar, her seslendirme ve anons işlerinde olduğu gibi kusursuzca bu işin üstesinden geldi ve ivr anonslarını zamanında teslim etti.

Bundan tam 185 yıl önce 26 Aralık 1831 yılında kurulan ve kuruluşundan birkaç ay sonra, Generali tüm İmparatorluğa yayılmış ve hemen ardından başlıca Avrupa ülkeleri ile Balkanlar ve Doğu Avrupa’da söz sahibi olmaya başlamıştır.Bu sınır tanımayan yapılanma Afrika, Asya, Kuzey ve Güney Amerika’ya kadar uzayarak 1863 yılında İstanbul’a adım atmıştır. 153 yıldır Türkiye’de hizmet veren Generali Sigorta günümüzde İtalya’nın en büyük, Avrupa’nın üçüncü en büyük sigorta şirketi olmayı başarmıştır. GENERALİ SİGORTA A.Ş.özellikle uzmanlık isteyen branşlarda en yüksek prim üreten sigorta şirketi seçilen tek markadır. 2 asırdır hız kesmeden sürdürdüğü hizmet yolunda, 60’dan fazla ülkede 70 milyon müşteriye sahip olan, 80 bin çalışanı ve yaklaşık 500 milyar Euro Yönetim Altında Varlığı ile dünyanın en büyük şirketleri arasında başı çeken Generali Sigorta; santral seslendirme projesi için Santral Anons’u tercih eden markalar arasında yerini aldı.

Generali Grup’un tüm çağrı merkezleri ve şubelerinin santral ve Ivr Seslendirme projesi detaylandırılarak hayata geçirildi ve 1 gün gibi kısa bir süre içerisinde tamamlanarak teslim edildi.

Sizde kurumsal seslendirmelerinizi profesyonel bir kadroya teslim etmek isterseniz, bizimle iletişim bölümümüzden bağlantı kurabilirsiniz.