Pegasus IVR Seslendirme

Ana Sayfa  »  Haberler  »  Pegasus IVR Seslendirme

PEGASUS IVR SESLENDİRME

Türkiye’de havacılık sektörünü değiştiren ve uçmanın herkesin hakkı olduğuna inanan Pegasus Hava Yolları, Çağrı merkezleri için kurulan sistemlerinde Ivr seslendirme çalışmalarını Sibel Seslendirme ile tamamladı!

1990 yılında Aer Lingus, Silkar Yatırım ve Net Holding’in ortak girişimiyle İstanbul’da kuruldu. Mayıs 1990’da ilk uçuşunu gerçekleştiren Pegasus, 2005 yılında düşük maliyetli havayolu taşıyıcısı olarak tarifeli iç hat seferlerine başlayarak Türkiye’de faaliyet gösteren 4. tarifeli havayolu olmuştur.

Türkiye’nin, Avrupa’nın ve Dünyanın en büyük ülkelerinin baş tacı olan markası Pegasus Hava Yolları, Official Airline Guide (OAG) tarafından hazırlanan raporda 2011 ve 2012 yıllarında olduğu gibi 2013 yılında da koltuk kapasitesi açısından tarifeli uçuş gerçekleştiren Avrupa’nın en büyük 25 hava yolu arasında “Avrupa’nın En Hızlı Büyüyen Havayolu” olmuştur.

Dünya devi PEGASUS Hava Yolları iş aşkışlarını hızlandırmak, müşterilerinin memnuniyetini üst düzeye taşımak için IVR Seslendirme ve Çağrı merkezi seslendirmeleri için Santral Anons’u tercih etti.

PEGASUS Hava Yolları’nın IVR Seslendirme ve Çağrı merkezleri seslendirme projesi 4 dilde seslendirildi. Projenin Türkçe ve İngilizce Seslendirmesinde Santral Anons Seslendirme Sanatçılarından Emel görev alırken, Almanca Seslendirmesi ve Fransızca Seslendirmesini Talin tamamladı.

PEGASUS için hazırlanan 4 dildeki seslendirme projesi 2 iş gününde tamamlanarak hazırlanıp yayınlanması sağlanmıştır.

Sizde kurumsal seslendirmelerinizi profesyonel bir kadroya teslim etmek isterseniz, bizimle iletişim bölümümüzden bağlantı kurabilirsiniz.